Helpdesk

Vi hjälper dig gärna per mail på helpdesk@researchautomators.com.

 

När du mailar:

✅ Inkludera alltid projekt-ID (kopiera webbläsaradressen)

✅ Gärna skärmdump så att vi lättare kan förstå och besvara din fråga.

✅ Behåll helpdesk@researchautomators.com på CC vid följdfrågor.

 

Dokumentation

Via din inloggning hittar du en hjälpknapp :

Documentation – 200+ sidor med detaljerad dokumentation

Video instructions – Enkla instruktionsfilmer för dig som är helt ny

AI-helper – En AI-chatbot som svarar på dina frågor utifrån dokumentationen

 

Akuta frågor?

Har du akuta frågor ringer du +46 (8) 556 93 650 (Minsta insats 1 h)

 

Komplexa frågor?

För mer komplexa frågor boka gärna ett videomöte här under

 

Vad ingår i supporten?

I supporten ingår hjälp med att beskriva de funktioner som ingår i er licens. I ert licensavtal ingår ett specifikt antal timmar support per månad eller kvartal. Vi hjälper också till att beskriva felmeddelanden och felsöka tekniska problem.

 

Vad ingår inte i supporten?

– Uppsättning av enkäter, rapporter och demos.
– Genomgång och anpassning av upphandlingsunderlag, avtal eller RFI:er.
– Integrationsstöd mot externa system (CRM, BI, HR-system etc.).
– Medverkan på möten med uppdragsgivare/slutkunder

Ovanstående kan vi dock gärna hjälpa till med som tilläggstjänst i mån av tid – fråga oss gärna!

 

Systemstatus

Håll dig uppdaterad och prenumerera här: status.researchautomators.se