Vi hjälper dig gärna per mail på helpdesk@researchautomators.com.
När du mailar:
✅ Inkludera alltid projekt-ID (kopiera webbläsaradressen)
✅ Gärna skärmdump så att vi lättare kan förstå och besvara din fråga.
✅ Behåll helpdesk@researchautomators.com på CC vid följdfrågor.
Dokumentation
Via din inloggning hittar du en hjälpknapp :
Documentation – 200+ sidor med detaljerad dokumentation
Video instructions – Enkla instruktionsfilmer för dig som är helt ny
AI-helper – En AI-chatbot som svarar på dina frågor utifrån dokumentationen
Akuta frågor?
Har du akuta frågor ringer du +46 (8) 556 93 650 (Minsta insats 1 h)
Komplexa frågor?
För mer komplexa frågor boka gärna ett videomöte här under
Vad ingår i supporten?
I supporten ingår hjälp med att beskriva de funktioner som ingår i er licens. I ert licensavtal ingår ett specifikt antal timmar support per månad eller kvartal. Vi hjälper också till att beskriva felmeddelanden och felsöka tekniska problem.
Vad ingår inte i supporten?
– Uppsättning av enkäter, rapporter och demos.
– Genomgång och anpassning av upphandlingsunderlag, avtal eller RFI:er.
– Integrationsstöd mot externa system (CRM, BI, HR-system etc.).
– Medverkan på möten med uppdragsgivare/slutkunder
Ovanstående kan vi dock gärna hjälpa till med som tilläggstjänst i mån av tid – fråga oss gärna!
Systemstatus
Håll dig uppdaterad och prenumerera här: status.researchautomators.se